fredag den 15. juni 2012

Andst OL festival 2012

I dag har jeg været med min store pige til OL festival i Andst. Et arrangement for børnehaven, SFO og 0. til 3. klasse. Og det var skønt :) Der var indmarch kl 9.30 til OL-sangen, der indtil i morges har været tophemmelig herhjemme. Liva har godt nok flere gange sagt, at de skulle synge OL-sangen, men når har spurgt om jeg må høre den har svaret bare været, at det måtte jeg på fredag. Det har jeg så til gengæld også fået lov til i dag, for hun har sunget den nærmest uafbrudt siden indmarchen.
Det var en rigtig hyggelig dag, hvor jeg fik lov til at hænge ud med min store pige, mens hun prøvede alle mulige forskellige ting. Hun startede selvfølgelig i kageboden, skarpt forfulgt af tatoveringsboden. Så blev der lige tid til en ridetur, og så skulle hun males i ansigtet. Resultatet blev denne skønne mariehøne

En tur på hoppepuden (med mor) blev det også til, og så hen at få en pølse. Så var vi lige henne at kigge på klatrevæggen, men den var lidt for farlig. Og så vågnede Saga. Heldigvis trængte Liva på det tidspunkt til en juice og en banan, så det var helt fint at lillesøster også var sulten. Og så kunne hun ikke klare mere. Så jeg gik hjem og puttede min syngende mariehøne til lur :) Alt i alt en helt fantastisk dag. Jeg overvejer allerede nu, om jeg kan få lagt en fridag ind næste år, så jeg kan komme med igen.
Nu sover begge børn dejligt. Manden er igen på arbejde. Jeg har anrettet mig med blade og fredagsslik, så må opvasken og slankekuren vente til i morgen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar