mandag den 25. juni 2012

Labels?

Efter at have kigget lidt rundt på diverse blogs, er det gået op for mig, at enhver kreativ sjæl med respekt for sig selv simpelthen MÅ eje sine egne labels. Og jeg skal i hvert fald ikke stå tilbage for alle jer andre, så jeg har besluttet mig for, at det skal jeg også :) Jeg har også bestemt mig for hvordan se skal se ud. Næsten i hvert fald. For jeg kan ikke helt bestemme mig for hvilke farver de skal have? OG jeg kan heller ikke helt bestemme mig for hvor jeg skal bestille dem fra. Skal jeg bestille hos scannex, hvor farverne ikke er helt præcis dem jeg havde besluttet mig for? Eller skal jeg bestille hos labelname, hvor farve valgmulighederne næsten er for mange. I hvert fald, hvis man er ligeså vægelsindet som jeg :) Jeg har heller ikke helt besluttet mig for, hvordan jeg kunne tænke mig at de skal foldes, for jeg ved ikke helt hvordan jeg synes det er pænest de sidder... Det er ikke bare lige sådan at få sit eget label. Jeg håber snart jeg tager en beslutning, så jeg kan komme igang med at pisse mit territorie af :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar