mandag den 18. juni 2012

Middag for to

I dag har manden og jeg været alene i byen for første gang siden vi fik barn nummer 2 i oktober. Og det var skønt. Min fa har været så rar, at klippe værdikuponer ud af ekstrabladet, og det gav en gourmetmiddag for to personer på Jensens Bøfhus. Nu ved jeg godt, at gourmet ikke er det første man tænker på når man tænker på Jensens Bøfhus, men når man nu bare længes efter at komme ud og få lidt kærestetid, så er der pludselig helt fantastisk meget gourmet over det :) Og skønt var det. Tænk at kunne nyde sin mad i fred og ro, mens man fører en voksen samtale om alt muligt andet end madpakker og pottetræning og tænder :) S K Ø N T !
Det var som skrevet første gang vi var afsted helt uden børn, og dermed første gang at lille Saga skulle passes. Lidt nervepirrende var det (mest for mig), at sætte sig ud i bilen og kører bort, men vi havde efterladt børnene til deres farmor, så vi vidste de var i gode hænder :)
Nu vil jeg drikke en  kop kaffe mens jeg overvejer hvordan jeg skal overbevise manden om, at de her ville se helt fantastisk ud på vores køleskab...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar