fredag den 8. februar 2013

Det ender altid med en model fra Lilly

Eller i dette tilfælde "Lilly"-model fra Stof 2000 :)
Model fra Lilly. Knödelicious. www.knodelicious.dk
Tilføj billedtekst
Jeg var i Stof 2000 i går, og der fandt jeg dette søde mønster (og Chris selvfølgelig, man vil vel ikke være udenfor). Jeg nåede både at få tegnet mønsteret af i to størrelser, og få klippet stof til Livas kjole. Forhåbentlig får jeg så tid til at sy i løbet af weekenden, så hun kan blive fin til fødselsdag på torsdag :)

2 kommentarer:

  1. Jeg kan ikke finde frem til om Chris modellen vil gøre noget godt for Esben, er ret sikker på det ikke er tilfældet hos Elias. Men de ser bare så seje ud på ungerne ude i blogland. Så måske vi skal sy Chris bukser sammen idag??? jeg har på udsalg for længe siden købt flere meter koral-farvet jersey, måske du kan bruge noget af det...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er klar på en sydag!
      Jeg ved heller ikke, om jeg nogensinde får pigerne puttet i et par Chris-bukser, men de ser bare SÅ lækre ud, at jeg bliver nødt til at prøve :)

      Slet