mandag den 11. februar 2013

Umulius

Umulius. Knödelicious. www.knodelicious.blogspot.dk
Umulius. Knödelicious. www.knodelicious.blogspot.dk
Umulius. Knödelicious. www.knodelicious.blogspot.dk
Umulius. Knödelicious. www.knodelicious.blogspot.dk
Denne umulius har været næsten færdig i ca tre år! Da jeg skulle i krea-klub i torsdags besluttede jeg mig derfor for ikke, som jeg plejer, at hækle lapper til Pernilles tæppe, men derimod at sy umulius'en færdig. Og færdig blev den. Nu ligger den så bare og venter på at blive foræret væk :)
Umulius. Knödelicious. www.knodelicious.blogspot.dk
Liva med den første umulius jeg syede. Hun er nu 3 1/2 :)

Hvis du kunne tænke dig mønsteret, så skriv en mail til mig på sofiemdyrby@gmail.com

3 kommentarer:

  1. Hvor pudsigt jeg kender tilfældigvis en lille pige der godt kunne bruge een;)

    SvarSlet
  2. She looks as if she had a lot of fun with these ;)

    SvarSlet